Selectie criteria
Daan L
- One minute read - 158 wordsAls een “lead” binnen onze scope valt en interessant lijkt zal er goed gekeken worden naar de visie of missie, wat het bedrijf ambieert, welk probleem er gezien wordt, en of we dat herkennen. We bekijken hoe het bedrijf/het product dat probleem aanpakt, of klanten er geld aan zullen spenderen, en zo ja, bij wie. We gaan na hoe realistisch het verhaal is, de aannames, voorspellingen, waarderingen en conclusies. Hoeveel vertrouwen is er in de oplossing, de effectiviteit, impact, schaalbaarheid, concurrentie? Zijn de afhankelijkheden te beheersen en de nog nodige wonderen niet helemaal onmogelijk?
Waar kijken we naar (in meer detail)?
-
Propositie
-
Business Case
-
Schaalbaarheid en Markt
-
Innovatie
-
Team
Als dit kwalificeert als lead dan begint ons besluitvormingsproces waarbij we met jou als ondernemer de dialoog opzoeken. We doen dan meer inhoudelijk onderzoek en op basis daarvan nemen we een besluit om in principe wel of niet te investeren. We kunnen snel schakelen en geven altijd eerlijke feedback.